четвъртък, 28 април 2016 г.

Иън Ранкин - 28.04.1960 г.







„Не мога да пиша роман, докато пътувам, но мога да редактирам, да изпращам имейли и да решавам проблеми със сюжета. Завиждам на писателите, които могат да работят върху книгите си, докато пътуват, но на мен ми трябва домашните удобства и уют – кафе, музика, бисквити. Трябва да съм си в кабинета. Там мога да си играя на Бог.“

„Започвам деня си с кафе и вестниците, след това понякога се занимавам с имейлите. Понякога обаче се размотавам. В кабинета си имам уредба, пускам музика и сядам на канапето, когато размишлявам, пред бюрото, когато си записвам по-дълги бележки на ръка, или някъде другаде, ако пиша на лаптопа си. Компютърът ми не е последен писък на модата, дори не е вързан с интернет, но съм написал последните си седем или осем романа на него и ми върши добра работа.“
~~~~~~~~~
Снимка: http://www.cbc.ca/news/canada/british-columbia/ian-rankin-q-and-a-with-crime-writer-1.3327300

Няма коментари:

Публикуване на коментар