събота, 11 юни 2016 г.

Атол Фугард - 11.06.1932 г.






„Колкото и да бях впечатлен от писаното слово, двойно повече онемявах от изреченото слово, от света на театъра.”

„Никой не може да ми отнеме това, което обичам. Бих искал да вярвам, че любовта е единствената енергия, която съм използвал при писане.Никога не съм писал ядосан, макар гневът понякога също да е любов.”

„Никога не съм започвал да пиша пиеса, докато не съм си изяснил структурата й напълно, преди да знам с пълна увереност каква ще бъде финалната сцена.”

„При човешкото въображение става въпрос изцяло за надхвърляне на границите на собствените си преживявания и да се впишем в други реалности. Най-лошото нещо, което може да се случи на един текст е политическата коректност.”
~~~~~~~~~
Снимка: http://wwno.org/post/playwright-fugard-bucked-south-africas-racist-ideas

Няма коментари:

Публикуване на коментар