неделя, 12 юни 2016 г.

Тес Геритсън - 12.06.1953 г.






„Бих искала да съм нещо повече от добър създател на сюжети. Писането щеше да е толкова по-лесно!”

„Мисля, че ако съм изненадана от обратите в историята си, значи може би и читателите ще бъдат изненадани.”

„Струва ми се, че най-добрите криминални романи са онези, в които героят има емоционална причина да реше случая.”

„Писането за мен не е лесно. Колкото по-успешна ставам, толкова повече ми става по-трудно, защото имам чувството, че всеки читател и всеки критик в света наднича иззад рамото ми и клатят глава колко нелепо се е получило изречението, което току-що съм написала. Само че крайните срокове ми помагат да вървя напред.”
~~~~~~~~~
Снимка: http://www.wbur.org/hereandnow/2012/07/13/rizzoli-isles-gerritsen

Няма коментари:

Публикуване на коментар